Dagligdagen

Personalet:

I vuggestuen vil i møde 3 faste medarbejdere. Hanne, Gitte og Nicoline.

Hanne  Gitte Nicoline

Der vil i perioder være forskellige vikarer samt studerende. Børnene vil også møde personalet fra børnehaven i åbne og lukke situationer.

Praktisk info:

- Børnene får fuld kost - også modersmælkserstatning.
- Vi sørger for bleer
- Vi har krybber til at sove i, madrasser, dyner og puder til børnene, også til de børn der sover inde

Dagligdagen:

Kl. 6.15 Solstrålen åbner og der serveres morgenmad. Fra 6.15-8.00 er vuggestuen i børnehaven sammen med både børnehave og SFO-børn. Hvis dit barn skal have morgenmad, skal det gerne være her senest 7.20. Morgenmaden er et hovedmåltid og består fx havregryn, havrefras eller havregrød.

Kl. 8.30 Vi serverer formiddagsmad i vuggestuen. Dette skal ses som et mellemmåltid og kan fx bestå af 1/2 skive brød + frugt.

Kl. 9.00 Vi begynder på formiddagens aktiviteter, fx. male, udeleg, motorik og højtlæsning.

Kl. 10.45/11.00 Vi samler børnene i to grupper og spiser frokost. Frokosten består af varm mad tirsdag og fredag samt rugbrød med div. pålæg + grønt de andre dage.

Kl. 11.30/12.00 De børn der skal sove til middag bliver puttet ude eller inde.

Kl. 13.30/14.00 Vi spiser eftermiddagsmad, som kan bestå af surmælksprodukter, frugt, rugbrød, hjemmebagt brød eller lign.

Kl. 15.30/16:00 Vi går i børnehaven og samles med børnehavebørn og de sidste SFO-børn. (Kl. 15.00 om fredagen)

Kl. 17.00 Institutionen lukker.

Fredag lukkes der 16.00

(Obs. for børn under 1 år er der andre "regler". Vi følger barnets rytme ift. spisetider og søvn)